Najlepsze Zdjęcia i Filmy Argonaut na Instagramie Najnowsze Filmy Argonaut na YouTube Aktualności Argonaut na Facebooku Nowości Argonaut na G+ Google Plus Newsy Argonaut na Twiterze Najnowsze Zdjęcia Argonaut na Flickr Najlepsze Zdjęcia i Filmy Argonaut na Pinterest Dołącz do Argonaut na Naszej Klasie NK Najnowsze Filmy Argonaut na Vimeo Najnowsze Filmy Argonaut na Dailymotion
Kontakt do Szkoły Pływania Nurkowania i Ratownictwa Argonaut Aktualności Argonaut na Facebooku Najnowsze Filmy Argonaut na YouTube Newsy Argonaut na Twiterze
  • Wolne Miejsca Zapisz się Promocje







    Czym jest Aqua Aerobic ?



    Zastanawiasz się czasami, gdzie się zapisać na zajęcia i którą formą fitness wybrać?
    Jeżeli lubisz środowisko wodne oraz ćwiczenia przy muzyce, ta forma jest idealna
    dla ciebie. Spośród wszystkich dostępnych form fitness, właśnie aqua aerobik
    powoduje najmniejsze obciążenie dla organizmu przy stosunkowo dużej liczbie
    spalanych kalorii.

    Aqua aerobic to ćwiczenia w wodzie w postaci prostych choreografii
    przypominających aerobik. Angażowane są tu wszystkie grupy mięśniowe,
    ćwiczenia natomiast są bardzobezpieczne i efektywne.

    Opór wody sprawia iż 1 minuta ćwiczeń w wodzie
    jest równa 5 minutom zwykłych ćwiczeń na lądzie.
    Można wyróżnić dwa rodzaje treningu.

    Trening w wodzie płytkiej (Aqua Aerobic):

    - poziom wody sięga do połowy klatki piersiowej i jest przystosowany dla osób,
      które nie potrafią pływać.

    Trening w wodzie głębokiej (Hydro Fitness):

    - poziom wody sięga do szyi, wszystkie ruchy wykonywane są pod wodą,
      co zwiększa opór, a co za tym idzie intensywność treningu.
    W wyniku wyporu wody ciało człowieka staje się lżejsze,
    dzięki czemu wykonywanie ćwiczeń staje się łatwiejsze.

    Temperatura wody natomiast wpływa na rozluźnienie mięśni,
    a to zapobiega kontuzjom.

    Jest to forma bezpieczna nawet dla osób:
    - z nadwagą,
    - z osteoporozą,
    - po przebytych urazach układu ruchu.


    Prowadzimy zajęcia na pływalniach krytych w Gdańsku :



    1. Pływalnia kryta Politechniki Gdańskiej
        ul. Aleja Zwycięstwa 12 Gdańsk Wrzeszcz

    2. Pływalnia kryta Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gdańsku
        ul. Tytusa Chałubińskiego 13 Gdańsk Chełm


    Efektem wszystkich ćwiczeń jest pobudzenie przede wszystkim układu krążenia,
    oddechowego i układu ruchu. Trening w wodzie ma jednak dodatkowy plus,
    jakim jest masaż. Podczas ćwiczeń powstają wiry wody, które delikatnie
    masują ciało. Wpływa to na pobudzenie krążenia w powierzchniowych tkankach,
    co ułatwia usuwanie toksyn i spalanie tkanki tłuszczowej. A oprócz tego,
    dzięki takiemu masażowi, nasze ciało jest świetnie zrelaksowane i odprężone.




    Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani dostępnością wolnych miejsc prosimy wysłać
    zapytanie na nasz adres e-mail: argonaut1@tlen.pl   lub skorzystać z formularza kontaktowego.

    Aby skorzystać z formularza kontaktowego kliknij tu ...->






    <h2>CZYM JEST AQUA FITNESS </h2> Aqua aerobic ma różne formy m.in.:

    - typowy aqua aerobik - najczęściej spotykany na polskich pływalniach,
       podobny do aerobiku odbywającego się w sali tj. proste ćwiczenia przy muzyce,

    - ćwiczenia z użyciem niezatapialnych węży tzw. noodle workout,

    - step aerobik w basenie - platforma jest przymocowana do dna basenu,

    - biegi i marsz w wodzie - efektywny trening krążeniowo-oddechowy,

    - łączenie ćwiczeń fizycznych z technikami umiejętności pływania.
    <h2>ZALETY TRENINGU AQUA AEROBIC</h2> Zalety treningu w wodzie są bardzo duże, szczególnie ważne jest jednak zmniejszenie obciążenia układu kostno-stawowego
    i łatwość wykonywania ćwiczeń. Inne plusy to:
    - wysmuklenie ciała,
    - redukcja tkanki tłuszczowej,
    - zwiększenie ruchomości stawów,
    - odciążenie stawów kręgosłupa,
    - zmniejszenie cellulitu,
    - wzmocnienie mięśni,
    - poprawa samopoczucia.


    <h2>STRUKTURA ZAJĘĆ</h2> Zachęcamy do tej formy treningu szczególnie tych, którzy nie uprawiają
    czynnie sportu, a chcą poprawić swoją kondycję fizyczną i stracić trochę
    zbędnych kilogramów. Niepotrzebne są tu żadne specjalne umiejętności
    oraz wysoka kondycja. Już po pierwszych zajęciach możesz poczuć
    pozytywne odprężenie i chęć do dalszych ćwiczeń.

    Marzysz, aby zmieścić się w sukienkę mniejszą o rozmiar lub nawet dwa.
    Chcesz pokazać się bez zażenowania w bikini. Ujędrnić brzuch po porodzie
    i wysmuklić talię oraz całą sylwetkę. Po prostu świetnie wyglądać.

    Uwierz, że zrealizowanie każdego z tych marzeń leży w zasięgu Twoich możliwości.

    Jak tego dokonać , pokaże Ci twoja instruktorka
    aqua aerobic / hydro fitness Yvette Dobroczek.
    <h2>PIRAMIDA ŻYWIENIA</h2> Prawie każda z nas ma jakieś zastrzeżenia do swojej sylwetki.
    Też zaliczasz się do tej grupy? W porządku, ale najwyższa pora przestać
    się nad tym użalać i zacząć działać.

    Ćwicz z Yvette Dobroczek - ARGONAUT. Jej figura jest najlepszą gwarancją
    skuteczności ćwiczeń, które od wielu lat prezentuje.

    Jaka jest zaleta treningów przez nią opracowanych? Yvette zdaje sobie sprawę,
    że wiele kobiet rezygnuje z aktywności fizycznej, bo wydaje im się, że dobry
    trening musi być męczarnią. Boją się też, że są zbyt mało sprawne. Dlatego
    podeszła do sprawy inaczej. Wystarczy jeden rzut oka na prezentowane przez
    nią ćwiczenia, żebyś przekonała się, że jesteś w stanie je wykonać.
    A to, że są łatwe, nie świadczy o braku ich skuteczności.
    Przeciwnie, działają doskonale i przynoszą efekty w zadziwiająco krótkim czasie.
    <h2>TABELA KALORYCZNA</h2> Aqua aerobic/Aqua Fitness jest połączeniem aerobiku z pływaniem.

    Są to ćwiczenia przy muzyce, wywodzące się od ćwiczeń rehabilitacyjnych w wodzie.
    W ciągu jednej godziny zajęć jesteśmy w stanie spalić nawet 580 kcal.
    Od niepamiętnych czasów, człowiek docenia zbawienny wpływ wody na zdrowie
    i urodę. Używamy kosmetyków z wodą źródlaną, pijemy duże ilości wody mineralnej.
    Działamy w ten sposób na nasz organizm od wewnątrz. A co z naszym zewnętrznym
    pięknem? Co może zdziałać woda w starciu z nadwagą czy niedoskonałościami
    naszej sylwetki?
    <h2>DIETY</h2> Nowością na polskim rynku fitness są zajęcia z aqua aerobiku. Na czym polega
    specyfika tych zajęć? Aqua aerobik jest połączeniem aerobiku z pływaniem.
    Są to ćwiczenia przy muzyce, wywodzące się od ćwiczeń rehabilitacyjnych w wodzie.
    W ciągu jednej godziny zajęć jesteśmy w stanie spalić nawet 580 kcal.

    Zobacz galerię zdjęć i filmów z zajęć aqua aerobic / aqua fitness / hydro fitness
    w Gdańsku , kliknij tu ...->

    Aqua aerobic poprawia giętkość ciała, rozwija siłę mięśni i ułatwia likwidację cellulitu.
    Ma także zbawienny wpływ na redukcję tkanki tłuszczowej i w efekcie wysmuklenie
    naszego ciała. Podczas zajęć nasz organizm uwalnia endorfinę, która wpływa
    korzystnie na nasze samopoczucie, likwidując napięcie i stres. Jak więc widzicie
    nie tylko wyjdziemy z basenu szczuplejsi, ale także szczęśliwsi.
    Zapisz się na aqua aerobic / aqua fitness / hydro fitness Gdańsk , kliknij tu ...->

    Nie obawiajcie się, jeśli nie potraficie pływać. Ta umiejętność nie jest konieczna
    podczas zajęć aqua aerobiku. Ćwiczymy na płytkiej wodzie, więc nie ma obaw
    przed utratą gruntu pod nogami. Teraz nie pozostaje Wam nic więcej,
    jak wyciągnięcie skrytego w szafie kostiumu kąpielowego i udanie się na basen.
    Parę zajęć w wodzie pozwoli Wam cieszyć się nienaganną sylwetką podczas
    upalnych dni lata. Wskakujcie do wody!




    Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani dostępnością wolnych miejsc prosimy wysłać
    zapytanie na nasz adres e-mail: argonaut1@tlen.pl   lub skorzystać z formularza kontaktowego.

    Aby skorzystać z formularza kontaktowego kliknij tu ...->




    Kontakt do Nas W dzisiejszych czasach, niezależnie od tego, jakie warunki panują na zewnątrz,
    możemy codziennie pływać. W zimie temperatura wody jest wyższa niż latem,
    by zmniejszyć dyskomfort podczas zanurzania się. Nie każdy zdaje sobie sprawę,
    że sport ten jest najzdrowszą ze wszystkich dyscyplin sportu. Może ją uprawiać
    każdy, bez względu na kondycję i wiek.

    Aby osiągnąć zamierzony cel - utrata tkanki tłuszczowej, poprawa wytrzymałości
    fizycznej powinno się pływać bez przerwy około 30 min.

    Pływanie systemem:
    - 10 minut stylem dowolnym - przerwa
    - kolejne 10 minut pływania
    - przerwa ma wyłącznie właściwości regeneracyjne i rozluźniające.
    Zapisz się na Naukę Pływania Dla osób z nadwagą najbardziej wskazane jest pływanie stylem klasycznym - żabką.
    Jeśli osoba pływa dłużej niż 20 minut, to wykonuje trening aerobowy
    - spalanie tkanki tłuszczowej. Pływanie żabką również wzmacnia mięśnie całego
    ciała, a w szczególności mięśnie klatki piersiowej, pleców ud oraz pośladków.

    Należy jednak pamiętać, że najważniejszą sprawą jest prawidłowa technika.
    W ciągu półgodzinnego pływania spala się 200-450 kcal, w zależności od wagi ciała,
    stylu i intensywności. Aby szybciej spalić tkankę tłuszczową zaleca się połączyć
    pływanie z treningiem siłowym. Dobrym rozwiązaniem jest trzy razy w tygodniu
    pływanie stylem klasycznym ( spalamy ok. 3 x 450 kcal) , trzy razy w tygodniu
    uczestnictwo w aqua aerobicu ( spalamy ok. 3 x 580 kcal).
    Aqua Aerobic jest połączeniem aerobicu i pływania.
    Wykonując ćwiczenia nie trzeba umieć pływać.


    Pierwsze ćwiczenia przy muzyce w wodzie realizowano pod koniec lat 80-tych
    w Stanach Zjednoczonych. Jest to styl gimnastyki korekcyjnej, który wywodzi
    się od ćwiczeń rehabilitacyjnych w wodzie. Jest to rodzaj ćwiczeń najkorzystniejszy
    dla osób nie uprawiających czynnie sportu, z nadwagą (w ciągu godziny spalanych
    jest około 580 kcal), osób starszych i mających problemy ze schorzeniami
    układu kostno - stawowego.

    Siła wyporu wody sprawia, że ciało człowieka staje się lżejsze i łatwiej
    jest wykonywać ćwiczenia a na ciało działa ciśnienie hydrostatyczne,
    które wywiera duży wpływ na ruchy klatki piersiowej odciążając jednocześnie
    mięśnie potrzebne do utrzymania sylwetki w pionie oraz kręgosłup i stawy.
    Tak naprawdę ćwiczenia w wodzie/aerobik w wodzie basenie są stosowane
    od dawna, jednak w ostatnich latach zaproponowano ich nową formę
    - w połączeniu z muzyką.

    Aby uczestniczyć w zajęciach wcale nie trzeba umieć pływać.

    Zapisz się przez internet na aqua aerobic / hydro fitness w Gdańsku , kliknij tu ...->
    Aquafitness/aquaaerobic zalecany jest kobietom o różnej sprawności fizycznej.
    Zajęcia przypominają typowy aerobik i mogą być prowadzone w przeróżnych
    kombinacjach, zarówno układów choreograficznych, jak i wzmacniających.

    Wysiłek mięśni konieczny do wykonania ruchu w wodzie zmniejsza się do 1/10.
    Podczas aerobiku w wodzie spalamy o wiele więcej kalorii w porównaiu
    z ćwiczeniami aerobiku na sali gimnastycznej. Przyczyną tak znacznej
    różnicy redukcji kalorii w wodzie jest fakt , iż woda posiada wyższe ciepło
    właściwe od powietrza i dlatego właśnie w basenie spalimy o wiele więcej kalorii
    " bez większego" wysiłku niż w tym samym czasie podczas męczących ćwiczeń aerobiku na sali .


    Woda poprostu wychładza nas mimo ,iż temperatura wody w basenie podczas
    aqua aerobiku wynosi od 28 do 31 stopni C, organizm musi utrzymać temperaturę
    ciała 36,6 stopni C w zwiąsku z tym uruchamia "zapasy" energii i spala zbędne
    kalorie ,aby ogrzać organizm i utrzymać nasz komfort cieplny.
    Mimo to, żadna z Pań "nie zmarźnie" ponieważ opracowane układy i zestawy
    ćwiczeń aqua aerobicu przez prowadzącą Panią Yvetę Dobroczek są dynamiczne
    i bardzo zróżnicowane w zależności od potrzeb poszczególnych grup AQUA.

    Zobacz grafik godzin zajęć aqua aerobic / hydro fitness w Gdańsku , kliknij tu ...->
    Podczas ćwiczeń Aqua aerobiqu/Aqua Fitness spalamy 580 kcal.

    W basenie jest bardziej higienicznie w porównaniu z duszną "salką" klasycznego
    aerobicu/fitnessu. Na sali gimnastycznej wdychamy unoszący się kurz i "zapachy"
    współćwiczących -> w najlepszym wypadku zapach potu.

    Specyfika zajęć na basenie pływackim wymaga od uczestników ćwiczeń umycia się
    pod prysznicem przed i po ćwiczeniach w basenie pływackim, co znacząco podnosi
    higienę uczestników zajęć oraz wpływa znacząco na czystość basenu pływackiego.

    Uczestnicy o słabo wykształconym gorsecie mięśniowym mogą w wodzie poruszać
    się swobodnie. Wystarczy, iż podczas ćwiczeń aquarobicu uczestnicy są zanurzeni
    do połowy ciała. Przy większym zanurzeniu ciśnienie hydrostatyczne sprawia,
    że utrudniony jest wdech co może prowadzić do omdleń , zawrotów głowy.

    Dlatego ćwiczący nie powinni być zanurzeni podczas zajęc aquaerobiku głebiej
    niż do pasa.

    Uczucie rozluźnienia mięśni, które daje przedewszystkim woda ciepła, jest bardzo
    ważne dla likwidacji przykurczów mięśni i grup mięśniowych podczas aquarobiku.
    Środowisko wodne zapewnia odciążenie kręgosłupa, sprzyja rozluźnieniu mięśni
    i elongacji kręgosłupa, przez co ułatwia kształtowanie poprawnej postawy.

    Zajęcia aqua aerobics przeznaczone są dla każdego.
    Poziom sprawności ruchowej może być niski.

    Aqua aerobic jest dodatkową formą zajęć ruchowych, która wprowadza odmienne
    środowisko wodne oraz niepowtarzalne wrażenie ruchowe.

    Zapytaj o aktualną ofertę zajęć aqua aerobic / hydro fitness Gdańsk , kliknij tu ...->
    Gimnastyka w wodzie/aquafitness-aquaerobic przyciąga osoby, które ze względu
    na różne schorzenia i nadwagę nie mogą uczestniczyć w tradycyjnych zajęciach fitness/aerobic.
    W aquafitnessie odciążony jest cały układ kostno-stawowy, dlatego jest to bardzo
    dobra forma ruchu dla osób, które chorują na osteoporozę lub mają problemy
    z kręgosłupem i stawami.

    Ćwiczenia w wodzie/aerobik w basenie możemy prowadzić w formie lekcji o różnych
    układach ruchowo-choreograficznych. Stosuje się zarówno ćwiczenia aerobic
    bez przyborów, jak i ćwiczenia aerobik z przyborami wykorzystujące ruchy:

    - wspomagające - ruch w kierunku powierzchni wody
    - oporujące - ruch w kierunku dna basenu pływackiego
    - odciążające - ruch po powierzchni wody z oporowaniem






    Kontakt :

    argonaut1@tlen.pl
    0-510-17-88-19
    0-518-19-87-71

    Biuro :

    Dom Technika - NOT
    ul.Rajska 6 pok.208
    Gdańsk Główny
    Poniedziałek, Środę, i Piątek
    od 16:00 do 18:00

    Dołącz do nas :

    Najlepsze Zdjęcia i Filmy Argonaut na Instagramie Najnowsze Filmy Argonaut na YouTube Aktualności Argonaut na Facebooku Nowości Argonaut na G+ Google Plus Newsy Argonaut na Twiterze
    Najnowsze Zdjęcia Argonaut na Flickr Najlepsze Zdjęcia i Filmy Argonaut na Pinterest Dołącz do Argonaut na Naszej Klasie NK Najnowsze Filmy Argonaut na Vimeo Najnowsze Filmy Argonaut na Dailymotion






    Strona

    O Nas / Kadra

    Kontakt

    Cennik / Zapisy

    Godziny Zajęć

    Zasady Argonaut

    Kalendarz

    Aqua Aerobic

    Basen Pływacki

    Nauka Pływania

    Sekcja Pływacka

    Kursy Nurkowania

    Ratownictwo

    Kursy Pierwszej Pomocy

    Filmy i Zdjęcia

    Aktualności

    Nasza Oferta

    Wiedza / Wyprawy

    Centrum Nurkowe

    Usługi

    Sklep


    Mapa Strony    







    Poznaj naszą firmę i opinie o nas.





    Zajęcia sportowe w Gdańsku

    Projekt i realizacja:
    Dawid Dobroczek
    Strona Internetowa Argonaut
    © Copyright 1998-2015r.



    Poprawny CSS! Poprawny CSS!